۲ پاسخ

گوارش بچه که به دنیا میاد طول می‌کشه که تکمیل شه. کم کم بهتر میشه.
اگه خیلی شدید باشه بی قراری هاش ببر دکتر قطره مناسب وضعیتش بهش میده.
بهترین کاری که میتونی بکنی وضعیت شیردهی درست باشه شیب داشته باشه، بچه صاف باشه و سینت کامل دهنش باشه، آروغش رو حتما بگیر، اگه نزد ۲۰ دقیقه عمودی نگهش دار، سعی کن به پهلو بخوابونی، موقع تعویض پوشک شکم و پاهاشو با روغن بچه ماساژ بده، ورزشش بده پاهاشو دوچرخه ای کن بالا پایین کن. و ازین جور مراقبت ها.
بی قراری رو همه نوزاد ها دارن و رفته رفته که گوارش تکمیل بشه بهتر میشن عزیزم باید صبوری کنی تا دورش بگذره.

عزیزم کولیک براهمه بچه ها هست فقط تامیتونی غذای نفاخ نخور.بعدشم روزی یکی دوبار شکمشو باروغن زیتون ماساژ بده پاهاشو عین دوچرخه سواری تکون بده پاهاشو جمع کنن ببر رو ب شکمش ..قطره کولیک هم براش بگیر

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی