۴ پاسخ

میخوام امشب و شیر خودمو بهش ندم شیرخشک بدم ببینم شاید به شیرم حساسیت داشته باشه

بشدت خستم کرده دیگه دارم تموم میشم کولیک رفلاکس حساسیت به پروتئین گاوی دوماهه درگیرم خدامیدونه کی میخوادتموم بشه

ماساژبا روغنو حوله گرم .نرمش پاها داخل شکم .دادن سر موقع قطره کولیک.رژیم غذایی

از ۱۰روزگی شروع شد تا ۴۰روزگیش قنداق میکردمش راه میبردیمش ماساژش میدادم

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی