یبوست نمیاره ، من دخترم بیومیل ای آر میخوره ، اما وزن آنچنانی هم نمیده نرماله دیگه
بیومیل ای ار خیلی رقیق د اصل واسه رفلاکس ولی انقد رقبق ک بالا میاره بچه اما ببلاک ای ار غلیظ و اصلا بالا نمیاد
من راضی نبودم سیر کننده نبود ولی بجاش ببلاک ای ار دادم خیلی خوبه از ی ماهگی پسرم ببلاک ای ار میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.