۳ پاسخ

یبوست نمیاره ، من دخترم بیومیل ای آر میخوره ، اما وزن آنچنانی هم نمیده نرماله دیگه

بیومیل ای ار خیلی رقیق د اصل واسه رفلاکس ولی انقد رقبق ک بالا میاره بچه اما ببلاک ای ار غلیظ و اصلا بالا نمیاد

من راضی نبودم سیر کننده نبود ولی بجاش ببلاک ای ار دادم خیلی خوبه از ی ماهگی پسرم ببلاک ای ار میخوره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان حسین و حسنا❤️ مامان حسین و حسنا❤️ ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی