سلام بهاررررر
تو همونی هستی بچه سومت رفت مثل من؟؟
به به بالاخره مثبت دیدیم مبارکت باشه گلم🥰
ن بابا کم نیس خوبه من چند روز مونده بود ب پریودیم بتام۶۵ بود ک هی تکرار کردم اخر شد۱۹۹۹ دیگ ازمایش ندادم
عزیزم مبارکه الهی بسلامتی🩷🩷
عزیزم مثبته
مبارک باشه😍
ایشالا که به سلامتی بغلش میگیری
خوبه ک چرا ناراحتی🙂
مبارکه عزیزم
خوبه که چرا ناراحتی
خانوما دو عدد پایین یعنی چی؟؟
میگن بتا کمه
عالیه که😍😍😍😍
من نوزادمو ۱۸ ماه پیش از دست دادم نمیدونم چطور حامله شدم الان کوهی از استرس هستم 🥺🥺
من ۶ روز تأخیر ۱۷۸ بود
بعد سه روز تکرارش کردم هزار و خورده ای شد
اصلا نگران نباش
من ۲۷ فروردین پریود شدم چهارم رابطه داشتم
ممنون عزیزم
مثبته عزیزم
خیلی استرس گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.