تیتر بتای من 8روز تاخیر 😔😔

تصویر
۱۷ پاسخ

سلام بهاررررر
تو همونی هستی بچه سومت رفت مثل من؟؟

به به بالاخره مثبت دیدیم مبارکت باشه گلم🥰

ن بابا کم نیس خوبه من چند روز مونده بود ب پریودیم بتام۶۵ بود ک هی تکرار کردم اخر شد۱۹۹۹ دیگ ازمایش ندادم

عزیزم مبارکه الهی بسلامتی🩷🩷

عزیزم مثبته
مبارک باشه😍
ایشالا که به سلامتی بغلش میگیری

خوبه ک چرا ناراحتی🙂

مبارکه عزیزم

خوبه که چرا ناراحتی

خانوما دو عدد پایین یعنی چی؟؟

میگن بتا کمه

عالیه که😍😍😍😍

من نوزادمو ۱۸ ماه پیش از دست دادم نمی‌دونم چطور حامله شدم الان کوهی از استرس هستم 🥺🥺

من ۶ روز تأخیر ۱۷۸ بود
بعد سه روز تکرارش کردم هزار و خورده ای شد
اصلا نگران نباش

من ۲۷ فروردین پریود شدم چهارم رابطه داشتم

ممنون عزیزم

مثبته عزیزم

خیلی استرس گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری