۱۰ پاسخ

مبارکه عزیزم
من یه هفته بعداز موعد ۱۳۳ بود بتام

نگران نباش خوبه لقاح دیر گرفته

ببین قندت الان نرماله اما اگه رعایت نکنی بد میشه حتما رعایت کن
تیروییدتم خیلی بالا نیس اما باید صبحا یه قرص بخوری به احتمال زیاد

نگران نباش خوبه ی سری 10 روز بعد موعد مثلا 300 بستگی ب لقاح داره

گلم چند روز بعد اینکه ۱۰۲ شد انجام دادی

چرا کم باشه برای من ۱۸۸ بود.

دکتر غددم برو تیروئیدت با کنترل بشه با قندت
منم همین جورم

ولی امروز برو تکرارش کن دو برابر باشه خوبه

ن خوبه عزیزم .امروز انجامش دادی؟

چند هفته ای؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان آنیا 🍓❤️ مامان آنیا 🍓❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری