فقط هرچی میخری سمت شیامی و پوکو و این کوفتیا نرو😂🥴
پوکو بگیر عالیه
گوشی من a32 خیییییلی راضیم
گوشی خودمم a55
الان ۳ ساله دارمش حتی یبار هم هنگ نکرده کلی ام از دستم افتاده واقعن رازی ام کیفیتش هم عالیه خود گوشی نت باشه هر ماه بروز رسانی میشه کل گوشی
۵ ساله a32 دارم دو بار هم توی کیف زیر ماشین رفته ولی چیزیش نشده، حتی هنگم نکرده.میخواستم با این قیمتی که شما نمیخوای هزینه کنی گوشی برای پسرم بخرم a16 مد نظرم بود که تقریبا با گوشی خودم یه پا بره
هرمدل که خودت دوست داری اوکیی
اما گوشی جون دارمیخوای چندسال بدون افت کیفیت برات کارکنه ایفون
سامسونگ شیائومی همشون اذیت میکنن
شوهرم شیائومی داره خیلی اذیتش میکنه میخواد بفروشه
ووکال هم داشت دوسال نشد فروخت
a56سامسونگ
دارم خیلی راضی ام
نوت۱۴
ی ماه پیش خواستم بخرم بهم گفت که نوت۱۴sخیلی خوبه من گوشیم نوت11هست و خیلی راضیم
گوشی خوب زیر 70 نیست دیگه
من پوکو ایکس7 پرو دارم راضیم
آنر دارم 6ساله یه بار افتاده تو اب زباد
یه بار رفته زیر ماشین هزاران بارم از دستم افتاده
من همیشه سامسونگ داشتم حالا میخوام تا دو هفته دیگه شیائومی not 15pro بخرم
نوت ۱۰ پرو دارم شیائومی زیاد راضی نیستم هنگ میکنه البته چند سالیه ک استفاده میکنم
سامسونگ تا ابد
من الان پنج ساله شیائومی نوت ۱۰ پرو دارم
یعنی راضی ترینم. صدبار هم از دستم افتاده پسرم کوبیده ب کاشی اینا ولی هیچیش نمیشه
من s23 دارم خیلی عالیه
من a33 دارم سه ساله خیلی راضی ام
شوهر و خواهرشوهرمم سامسونگ دارن خیلی راضی ان
شوهرم قبلش شیائومی داشت همش هنگ میکرد
گوشی a55 خیلی خوبه هم که گوشی محکمیه
و به راحتی خراب نمیشه
اگر میخوای برات کار بده چند سالی
هنگ نمیکه حافظش زیاده
کار کرد هم باهاش راحته
شیامی هم گوشی خوبیه
ولی سامسونگ خیلی بهتره
شیامی +not 13pro
سامسونگ بخر
هر مدلی ک در توانت بود
مثلا تا چقدر میتونی هزینه کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.