۳ پاسخ

الان با پول آیفون ۱۱ گوشی های رده متوسط شیامی و سامسونگ میتونی بگیری
در حد آ۵۵ یا شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو
البته این شیائومی هم فکنم نشه ولی خیلی گوشی خوبیه دوربین عالی هم داره

من شیائومی دارم راضیم

چرا اذیت میکنه؟؟
من ایفون ۱۳ دارم کنارش ی سامسونگ a12
بیشتر سامسونگ دستمه تو برناها میام

سوال های مرتبط

مامان دیاکو جانم👶🏻♥️ مامان دیاکو جانم👶🏻♥️ ۱ سالگی