الان با پول آیفون ۱۱ گوشی های رده متوسط شیامی و سامسونگ میتونی بگیری
در حد آ۵۵ یا شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو
البته این شیائومی هم فکنم نشه ولی خیلی گوشی خوبیه دوربین عالی هم داره
من شیائومی دارم راضیم
چرا اذیت میکنه؟؟
من ایفون ۱۳ دارم کنارش ی سامسونگ a12
بیشتر سامسونگ دستمه تو برناها میام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.