بچه ها برا یبوست چی خوبه؟؟؟؟؟چ شربتی بگیرم

۷ پاسخ

فقط و فقطپودر پدرولاکس
بدون هیچ ضرریه
آب تولید میکنه تو روده هاش
روغن زیتونم بریز تو غذاهاش زیاد

من دکتر یه پودر نوشت برا دخترم اگه میخوای اسمشو برات بفرستم گفت اگه میدونی یبوسه بده

بی بی کر
دکتر به پسرمن داد روزی۱۵قطره
باراهنگم بعضیا میجوشونن میدن
هندونه م خوبه
روغن زیتون کره....

شاتوت قرمز بده بخوره

لواشم خونگی
خودا براش ترشک درست کن با آلو

زردآلو.هلو.آلوالان ک فصلشه بده بخوره برعکس پسرمن روزی۴.۵بارکارمیکنه

گل محمدی دم کن بهش بده ی قاشق من ب دخترم دادم

سوال های مرتبط

مامان رستا ✨️ مامان رستا ✨️ ۲ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان دختر گلی🎀 مامان دختر گلی🎀 ۱ سالگی
مامان مامان بچه‌هام مامان مامان بچه‌هام ۲ سالگی