۳ پاسخ

من چند روز پیش بردم دکتر دخترمو برا سرفه های شربت پرسپان داده هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سیسی

پلارژین و ایورامی خوبه

شربت پلارژین عالیه برا گلو درد سرما و سرماخوردگی

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه‌هام مامان مامان بچه‌هام ۲ سالگی