۱۹ پاسخ

خاکشیر با اب جوش حل کن بزار یکم بمونه خنک شد بهش بده

توت خیلی خوبه

الوبهش بده بزار تو آب‌جوش نرم میشه هسته شوجدا کن بده بهش خیلی خوبه من همیشه ب بچم میدم

والا من جدیدا ی چیزی کشف کردم.تا پرپین میخوره پی پی میکنه

من وقتایی که پسرم اینجور میشه به ناچار انگشت کوچیکه رو با روغن زیتون چرب میکنم و شیاف میکنم داخل
طفلک بچه م هی جیغ میزنه میگه چرا با من اینکارو کردی
ولی مجبورم بچه از شدت یبوست بی‌حال میشه
بعد از شیاف کردن نیم ساعت بعد پی پی میکنه

پسر من ک کلا رو پیپی داستان داره،هر 8 ده روز میزد،شیاف بیزاکودیل میزاشتم راحت میزد،شربتا تاثیری نداشت

شیاف بزار

شیاف گلیسرین کودک بگیر براش بزار

پشت مقعدش روغن زیتون بزن به مقعدش زخم نشه روغن زیتون بریز تو اب بده بخوره هندونه خوبه

سیل زمینی ابپز بده با کرررره فراوون

فقط شربت پیدرولاکس بخر
اسمش شربت پی ای جی هست

کمپوت انجیر بده

روغن زیتون بده بخوره
شکمشو با روغن زیتون ماساژ بده
چندتا دونه قند بریز تو نصف لیوان آب
بده بخوره. آب قند خیلی تاثیر داره

شیاف گلیسرین بزار مقعدشو با روغن زیتون چرب کن و شکمشو....شربت لاکتوز هم خوبه

ابمیوه صعنتی خوبه ها سریع دستوییش میگیره یا هندونه عالی

بچه رو زجر نده برو داروخانه شیاف گیلیسیرین بگیر دو دقیقه بعدش پی پی میکنه

شیاف بیزاکودیل بزار سریع جواب میده

فقط وفقط چایی باگل محمدی زیادبزاردم بکشه بده بخوره بانبات سریع جواب میده

شیاف گلیسیرین بذار براش

سوال های مرتبط