۱۱ پاسخ

پسر منم این طور شد
هر چی که بگی من امتحان کردم
خوب نشد که نشد
تا شربتی که دکتر نوشته بود می‌خورد خوب بود
یه روز نمی خورد روز از نو

تا اینکه یه دکتر طب سنتی یه پودر بهم گفت خریدم

تا یه هفته هر روز دادم
کامل کامل خوب شد و راحت هر روز دفع داره

آب زیاد بده آب ولرم
کیوی آب انگور هندونه عالین

پودر پیدرولاکس دیگه تیر اخره
اگه به اندازه و هر روز بدی غیر ممکنه جواب نده
دکتر به من گفت اگه پیدرولاکس جواب نداد باید ببری فوق تخصص گوارش

شربت لاکسا پلاس

منم پسرم یه هفتس یبوست گرفته گناه داره دستشویی میکنه میگه درد میکنه

دختر منم یبوست میشد. شربت زینگ و موز خیلی بد یبوست میکرد. الان تو غذاهاش کره پاستوریزه میزنم و برنج و ماکارونی رو کم میدم تو آش حتما بلغور میریزم. یه دوره ۸ماهه پودر پیدرولاکس دادم بهتر شده بود بعد یه مدت باز یبوست شد ولی الان با اصلاح تغذیه بهتره

شیاف بیزاکودیل، گیاهی هم بخوای خاک شیر با آب ولرم و یا اینکه بارهنگ بگیری دم کنی بهش با گلاب بدی بخوره

با هیجی دختر من خوب نشد۶ماه تمام فقط فقط با شیاف گلیسرین شکمش کار میکرد

من پسرم قبلا خیلی یوبست میشد بردمش دکتر گفت غذا هاشو چرب کن کره زیاد بزن

دقیقا پسر منم همینه شربت سنا گل میدم گیاهیه ولی اولا جواب بود الان نه لاکتولوز میگن خب نیس نمیدونم چبکار کنم دیگه

آب در طول روز زیاد بده .. ولرم باشه نه سرد
خود هندونه نه آب هندونه خوبه توی این فصل سوپ رقیق جوپرک یه بشقاب بده زیاد مخلفات نداشته باشه ...
بقیه رژیم غذاییش هر چی خورد موردی نداره
اینارو رعایت کردی بازیم یوبس میشه؟

سوال های مرتبط