۴ پاسخ

من گندم موز و حریره بادام میدم

گندم و موز خوبه
الان دیگه میتونی بدی

از ۶ ماه
همه چی خوبه وعده ی اصلی ک نیست ولی سعی کن هنینو تو خونه خودت درست کنی هم سالم تره هم مواد افزودنی نداره
حالا سرلاکو هم بخر ولی مواقع ضروری بده

من همسرم گرفت از 6 ماهگی به بعد الان مال اونای که 6 ماهشونه حریره بادامه ولی اگه تو بخوای بخری یه چیز دیگه میده بهت من خریدم 700

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی