۲ پاسخ

من سرلاک که نمیدم ولی هنوز صبحانه براش فرنی و حریره بادوم درست میکنم

فک کنم غذای سفررو ک بخورن ینی یسالگی دیگه اونارو نخورن حالا فرنی و چرا چون هم میشه عسل زد هم به هرحال خوشمزه ار از سرلاکه

سوال های مرتبط