۸ پاسخ

عزیزم چخبر پریود شدی یا ن

من یه سری بیست روز عقب انداختم حامله هم نبودم رفتم دکتر آمپول پروژسترون زد پریود شدم بعد یه هفته

منم با امروز میشه ده روز ، بیبی هام یکی دو تا هاله خیلی خیلی کمرنگ انداخت که به زور دیده میشه . یکی هم منفی شد . دیروز رفتم آزمایش دادم . امروز میرم نتیجه شو میگیرم 😬

یه متخصص زنان برو شاید خدایی نکرده کیست داشته باشی

رازیانهههه

چای و‌زعفران داروته

منم ۱ ماه گرفتار بودم بعدشدم

میشی بخاطر ابوهوا و تغییر فصله

سوال های مرتبط