۲۸ پاسخ

نه پاییز
صبر کنیم ببینم وضعیت چی میشه
اگر انلاین باشه کلن ثبت نام نمیکنم

بله اردیبهشت ماه هم مصاحبه گرفت از پسرم واسه ثبت نام

نه گلم من ۳تا مدرسه خوب تو اراک زنگ زدم گفتن اجباری نیست من مهد قران میخام دخترمو بفرستم
پیش ۲ غیر دولتی اینجا تو ۵۵ الی ۶۰ گفتن حساب کنید واقعا خیلیه

من بچم شهریوری هست دلم نمیخاد ۵ ساله بره .میخوام با نیمه دومیا یه سال دیرتر بره کلا

پیش ۱ چیه پس؟

منم هنوثبت نام نکردم شایدکلا ثبت نام نکنم خودم تو خونه باهاش کارکنم اوضاع خوفعلامشخص نی چی میشه

بله ثبت نام کردم

بله همون معد ثبت کردم

بله ثبت نام کردم ولی خودشون گفتن اگ انلاین باشه برگزار نمیشه مهد

نهههه هنوز زوده

من فعلا دست نگهداشتم

ن هنوز

ن هنوز ثبت نام نکردم

پیش دو چیه یه توضیحی میدید

بله.

نه هنوز

نه هنوز

نه هنوز

من ثبتنام کردم و پول ازم نگرفتن گفتن صبر کنید تا شهریور ولی ثبتنامش کردن

نه هنوزباید صبر کرد تاببینیم وضعیت چه میشه اگه جنگ نشد مرداد شهریور میرم ثبت نام میکنم پیش ۲خصوصی بهتره

ن هنور

هنوز ن

بله ثبت نام کردم

نه والا

باه دو ماهه

بله

نه هنوز

نه. شما مدرسه ابتدایی ثبت نام میکنی یا خصوصی؟

سوال های مرتبط