الان زودتر من صبر میکنم ببینم چی میشه اگر نا امنی باشه ثبت نام نمیکنم تا مهر وقت هست
خواهرشوهر پارسال دخترشو شهریور ثبت نام کرد
چقدر مامانا عجله میکنن
والله من ک پرسیدم گفتن ک باید صبر کنم تا تکلیف جنگ معلوم بشه یه موقع خدایی نکرده جنگ بشه مجازی
هنوز که زوده والا ...من پارسال همون شهریور ثبت نام کردم
من بهمن ماه پیش ثبت نامش کردم
من فعلا اسمشو دادم
من امروز رفتم ثبت نام کردم
اصلا ثبت نام کنیم یا نه ؟
دقیقا سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.