من ثبت نام نکردم ...مملکت گل و بلبل ما همیشه یه مشکل داره برا تعطیلی مدارس . دیروز ایران به بحرین حمله کرده . مامانها بچه های ما واقعا نیاز به تحصیل دارن 5 سالگی !؟ بچه 5 ساله بره مدرسه چی بشه ؟ شخصا میگم اگه 1 سال دیر بره چه اتفاق مهمی میفته ؟ بچه های الان لجبازن اصلا واقعا چطوری بهشون یاد میدن بشنین سر جات
سلام منم نکردم چون هنوز هزینه شو ندارم تا کی وقت هست برای ثبت نام؟؟؟
نزدیک ما۳۳تومن نوشتم
تو مدرسه دولتی گفتن ۱۶مال پارسال امسال هنوز نگفتن
سال دیگه
خصوصی ۴۵ فعلا قیمت دادن گفت امکان داره کمتر یا بیشترم باشه
نیمه دولتی پارسال ۱۹ بوده امسال شده ۲۶
بله من ثبت نام کردم. دوسه هفته ای میشه. پارسال ۱۸بوده امسال دیگه حتما به ۲۴/۲۵تومن میرسه .
۶تومن فقط بیعانه دادیم برای وسایل که خریداری میکنن کیف و لباس و کادو هاشون که خب از هزینه اصلی کم میشه وسایل خودشون هم که بعدا باید خودمون بخریم. و مدارک هم که باید ببریم.
غیر انتفاعی 35
من18میلیون
نیمه دولتی ثبت نام کردم هنوز مبلغ معینی نگفته فقط گفته 15پارسال بوده امسال نهایت بشه 20
فعلا ثبت نام نکردم
من ۵۰ تومن😐😐😐
۱۵ تومن
۳۰پیش ۲
جدی این قیمتا
30 میلیون
هنوز ن
نه نکردم گفت سال دیگه تابستون کلاس میزاریم براشون خودمون
بله ۳۳ میلیون
۴۰تومن بدون لباس و کتاب و لوازم تحریر
گفت پارسال ۱۶و نیم بوده امسال بیشتر میشه
نیمه دولتی ۱۶ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.