من یه هفته قبل موعدم رفتم ۳ بود گفتن منفیه یه هفته بعد موعدم رفتم ۵۰۴ بود
مثبت شدی گلم؟
زیر دو هستش منفیه
منفی
منفی ولی حتما بزای ازمایش باید ۵الی ۷روز از پریودت عقب بیفته
يه چهار روز ديگه باز برو تكرارش كن
منفيه عزيزم
منفی 😔
منفی با بیبی چک که تو تویپت دیدم زودرفتی ازمایش بذار چند روز دیگه بیبی بزناگر پررنگ تر شد بعد ازمای شبده
منفی..
منفی هست
منفیه
منفی
چند روز از موعدت گذشته ؟
زود نرفتی؟
چندروز تاخیری گلم
شاید مثبته ولی زود رفتی
منفی متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.