دوستان این بتا مثبته یا منفی؟

تصویر
۱۶ پاسخ

من یه هفته قبل موعدم رفتم ۳ بود گفتن منفیه یه هفته بعد موعدم رفتم ۵۰۴ بود

مثبت شدی گلم؟

زیر دو هستش منفیه

منفی

منفی ولی حتما بزای ازمایش باید ۵الی ۷روز از پریودت عقب بیفته

يه چهار روز ديگه باز برو تكرارش كن

منفيه عزيزم

منفی 😔

منفی با بیبی چک که تو تویپت دیدم زودرفتی ازمایش بذار چند روز دیگه بیبی بزن‌اگر پررنگ تر شد بعد ازمای شبده

منفی..

منفی هست

منفیه

منفی
چند روز از موعدت گذشته ؟
زود نرفتی؟

چندروز تاخیری گلم

شاید مثبته ولی زود رفتی

منفی متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 ۱ ماهگی
مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 هفته هشتم بارداری
مامان هاکان💙🩵💙 مامان هاکان💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۲ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته چهاردهم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۵ ماهگی
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الهه وحلما مامان الهه وحلما روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری