ون روز یازدهم کشیدم،نه اصلا هیچی واقعا حس نکردم.خیلی برام جالب بود.انگار هیچ حسی نداشت برام،وقتیکشید گفت بلند شو تموم تعجب کرده بودم
بعداز ۱۴ روز
۷روز بعد هیچی نفهمیدم اصلا
10روز ولی از شش روزگی خوب شده بود و نخ توش میچرخید
اصلا متوجه نمیشی کی کشید😅 من روز ۹کشیدم
بعد ۹روز
اصلا هیچ دردی نداره
من که اصلا هیچ درد یا سوزشی احساس نکردم
من ۹ روزه کشیدم نه درد نداشت خیلی قلقلکم اومد
معمولا ۸ تا ۱۰ روز بعد
نه درد نداره شاید خیلیی کم سوزش حس کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.