۷ پاسخ

سیب زمینی له کن بریز توش یا یه قاشق آرد با آب حل کن بریز توش

ی پیاز کوچولو ریز رنده کن سرخ کن رب بریز توش تفت بده با ی قاشق لپه اگ کامل پخته له کن بریز توش بعد ب قیمه اضاف کن دوتا قل بزنه غلیظ میشه

پیازت باید زیاد باشه
میتونی بعد از چند ساعت بازم بهش پیاز خام اضافه کنی

پیاز زیاد میریختی

عزیزم برا قیمه پیاز فراوون رنده شده سرخ کن بعد گوشت و قلم هم اگه داری بنداز داخلش بزار بپزه من لپه رو حدا با قابلمه میپزم وقتی هر دو پخت رب رو کف قابلمه خوب خوب سرخ میکنم که رنگش باز شه ترجیحا رب چین چین شیشه باشه عالیه بهش ادویه میزنم لپه رو هم میریزم یه تفت نیدن گ شت رو میریزم توش به دونه چوب دارین و دوتا حل میندازم میزارم جا بیفته عالی میشه لیمو اینا هم میریزم

اندازه یه قاشق ارد سفید (زیاد نه) و با یکم اب حل کن بریز توش لعاب میگیره

سیب زمینی لپه رو له کن بریز داخلش

سوال های مرتبط

مامان النا مامان النا ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان پرنسس من💖🍭 مامان پرنسس من💖🍭 ۲ سالگی