آپتامیل سبک ترین و سازگار ترینه
ببلاک و اپتامیل خوبه نان مزه اهن میده بچه ها دوست ندارن بعدم یبوست میاره متخصص اطفال ب من گفت ببلاک بده از همه بهتره بعدش اپتامیل طعمشون نزدیک هست به شیر مادر
واکنشش به شیر خشک ببین چجوری هست .حساسیت نداشته باشه
اگه مشگل یبوست داره گیگوز خوبه
من آپتامیل میدادم ولی الان نان میدم
نان شبیه تر به شیر مادره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.