۱۴ پاسخ

منم دارم ولی اصلا راضی نیستم همش یه عدد رو نشون میده .رو ۳۶ گیر کرده

اره من دارن خیلی راضیم با نلا قبلا داستان داشتم برا تب سنج

من دارم عالیع

من دارم خوبه

اره من دارم راضیم
کار کردن باهاش خیلی راحته

آره من ۱ هفته پیش گرفتم راضیم..البته حضوری گرفتم

آره من دارم از همین 4 ساله دارم استفاده میکنم

اره من دارم همینو خوبه خیلی

من دارم راضی ام

دکتر پسر من گفت زیاد خرج این تب سنج ها نکنید بعد یکسال تنظیم میخواد وما که خودمون دکتریم همش باید تنظیمش کنیم شما واسه خونتون از این دیجیتالی ها که بوق بوق صدا میده کفایت میکنه

من یه مارک دیگه دارم راضیم

عالیه

ما یه بار خریدیم درست نشون نداد پس دادیم

من دارم راضیم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۳ سالگی
مامان شایلین.رادین مامان شایلین.رادین ۳ سالگی