۴ پاسخ

نه آخه ایران ارث بابای بعضی ها ست...
ولی بازم حرفشون کمتر از اون که میگفت حقتونه بمب و موشک بخورید درد داشت!!!

از این ک هرچیزی میش تو هر بحثی کم‌میارین میگین ناراحتین از ایران برین خسته نشدین؟

چرا خسته شدیم و بهترین کار اینکه با ابله و نادان جماعت اصلا بحث نشه و فقط بلاااااک

کو سوال…چه جوری دوستان جواب دادن…اصلا بحث چی بوده🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان شایلین.رادین مامان شایلین.رادین ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۳ سالگی