نه آخه ایران ارث بابای بعضی ها ست...
ولی بازم حرفشون کمتر از اون که میگفت حقتونه بمب و موشک بخورید درد داشت!!!
از این ک هرچیزی میش تو هر بحثی کممیارین میگین ناراحتین از ایران برین خسته نشدین؟
چرا خسته شدیم و بهترین کار اینکه با ابله و نادان جماعت اصلا بحث نشه و فقط بلاااااک
کو سوال…چه جوری دوستان جواب دادن…اصلا بحث چی بوده🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.