فرزند پروری کودک پوشک شیر خشک

تصویر
۵ پاسخ

دوستان ممکنه آیودی با ورزش جابه جا بشه

منم دارم و راضیم چن سال پیش گذاشتم هزینشو یادم نیس زیاد نشد مسی هست ماما برام گذاشت هیچ خطاییم نداده تا حالا

من دوسال پیش گذاستم۱۳۰۰آیودی مسی
۹۹درصد امنه
برا من ک ساخت
هیچ دردی هم نداره موقع گذاشتن

من امریکایی گزاشتم پارسال 8تومن ساخت
ولی بعدا فهمیدم کرده پاچم شما از چن جا قیمت بگیر

من خیلیا دیدم با آیودی حامله شدن واقعا هیچ چیزی صددرصدی نیس
اگه نسازه خونریزی میاره لکه بینی وعفونت و این چیزا

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۳ سالگی
مامان آیلا🦋💖 مامان آیلا🦋💖 ۳ سالگی
مامان شایلین.رادین مامان شایلین.رادین ۳ سالگی