فرزند پروری کودک
شیرخشک مادر

تصویر
۴ پاسخ

چقدر خندیدم با جمله آخرت

دیرور بارون میامد یساعت بیشتر امد نم نم ولی😍الان خوبه افتابی من عاشق سرما و بارونم

تهرانم سرده هوا

سلام،خوبی گلم
چه هوای جالبی شد😍خداروشکر
اینجا امروز یکم بهتره تا دیروز سررد وبارونی بود،احتمالا از فردا دوباره سرد میشه،بازم شکر خدا

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۳ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۳ سالگی