فرزند پروری کودک بچه ها فرزند پروری پوشک

تصویر
۱۱ پاسخ

هرماه مجبورش کن یع پولی بزنه بحسابت یا یارانه رو برداربراخودت

منم مثل تو......

در آمدشو بگو بزنه ب کاراتت
بره من میزنه البته از دو جا درآمد داره اونیکی بره خودشه

واقعا سخته باهمچین مردی زندگی کردن

شوهر منم اینجوری یعنی خودمو پاره میکنم تا یه پولی بهم بده چند سری خواستم برم کار کنم ولی به شدت مخالفت کرد منم دیگ بیخیال شدم

ببین خیلی خوبه درامد داشته باشی ولی عمده هزینه ها با مرده. من شاغلم نصف حقوقمو طلا میخرم نصفشو لباس
شوهرمم ماهی ۱۰ ۱۵ بهم میده خرج خونه میکنم با هرچی بخوام
اینم بگم خرج خونه ما کمه چون شوهرم سرکار غذا میخوره من خودم یه نفرم.

وظیفه ی اونه ک خرجتونو بده چرا تو باید ب فکر پول دراوردن باشی

هی منم مثل توام منم ازاین حرصم میگیره نمتونم درامدداشته باشم 😑

بنظر کلا کارت مول باید دست زن باشه.مردا اصلا خرید بلد نیستن 😏
من یبار تو دوران عقد بودیم اونموقع شوهرم کارتشو بهم نداده بود هنوز و هروقت ازش مول یمخساتم فقط همون مقدارو بهم میداد یکم بیشتر بهم نمیداد.یادم نیس چیشد که پول نیاز داشتم ولی خب نداشتم و اونجا جلو بقیه خیلی خجالت کشیدم همون لحظه به شوهرم پیام دادم و ناراحتیمو بهش گفتم اونم از اون روز دیگهکلا کارتشو داده بهم و خودش کارت یارانه دستشه که میوه و یا نون بخره وقتی از سرکار داره میاد

والا من دستم‌تو جیب خودمه شوهرم درامد خاصی هم‌نداره بازم جونش درمیاد که من پول خودمو برای چیزی غیر خونه خرج کنم

دقیقا منم

سوال های مرتبط

مامان حلما نمک مامان حلما نمک ۳ سالگی