پوشک.... شیرخشک... فرزند پروری

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم سرطان خوشیم بد خیم نداره اگ پیگیر نشه بدنشو درگیر میکنه اول درمان شه بعد فکر بچه باشه زندایی منم سرطان رحم داره انقد پیگیر نشده الان همه بدنشو درگیر کرده حتی دکترا هم دیگ جوابش کردن.اونم اول از کمر درد و دل درد شروع شد

بله خوب میشه توکل ب خدا

سلام میشه بگی چجوریه ازچیه ازکجافهمسدن علایمی نداشت

خوب میشه اصلا نگرانی نداره چند دوره شیمی درمانی داره

سوال های مرتبط

مامان 🌺ریحانه 🌺 مامان 🌺ریحانه 🌺 ۳ سالگی
مامان notela🍫 مامان notela🍫 ۳ سالگی
مامان جوجه کوچولو 😍 مامان جوجه کوچولو 😍 ۳ سالگی
مامان فرحان🐣🎈 مامان فرحان🐣🎈 ۳ سالگی