۱۲ پاسخ

عزیزم
چقد حس خوبی داره این تاپیک
الهی به سلامتی
ان شاالله بقیه هم دربهترین زمان خط دوم بیبی چکو ببینن
لطفا برای دوتا از دوستای منم که چشم انتظارن دعاکنید🩷🩷

من ✋️ ☺️
یکسالو چهار ماه
۲۲ سال و ذخیره تخمدانم ۵.۶

من مثبت شدم 😍❤

من فردا موعدمه البته اردیبهشت سوم پریود شده بودم ببینیم فردا چه اتفاقی میوفته

من من همین الان❤️🥹

من مثبت شدم😍😍😍

من هنوز ۲۴ ام موعدمه... تنبلی دارم بهم مکمل داد دکتر گفت نهایتا تا دو ماه دیگه میشی 🥺 امیدوارم بشم... دعا کنید برام 🙏🏻

من همین الان یکی دیگ زدم مثبت شد 🥹🥹🥹انقدر ذوق دارممممم

من من 🥰۴ سال اقدا م بودم ذخیره تخمدان نرفتم اصلا

اخیییی مبارکههههههه عزیزمممم 😍😍😍
خداروشکر یکی از دویتام حامله شد چقد خوشحال شدم ـایشاالله پشت هم حامله ببینم تو دوستای گهوارم

من این ماه یا 11روز تاخیر پریود شودم کلن داغون شودم 🥺

من هنوز ۱۲ موعدمه🥲🫠

سوال های مرتبط