۳ پاسخ

برا منم وقتی دست میزنم درذ می‌کنه ۳روزه از پریودیم گذشته همش میترسم حامله نباشم بیبی زدم منفی بود چرا لامصب نمیاد گیر کرده

هردوتاش.....؟؟دوران تخمک گذاری و قبل پریودم هم ک دردش طبیعیه......

اره قبل پریودی . کافئین کمتر بخور

سوال های مرتبط