۳ پاسخ

سلام عزیزم مبارک باشه قدمش وزنش خوبه الان خوب وزن گرفته قدش هم خوبه ماشااله بلنده اینکه بچه شیر نمیخوره جهش رشدی هستش یه مدت بگذره دوباره میخوره سعی کن تو خواب زود به زود بهش شیر بدی نگران نباش پسر من ۵ ماهگی اصلا شیر نمی‌خورد باید با قطره چکان بهش میدادم ولی دوباره خوب شد شیشه گرفت منم شیرخشک نان میدادم

خوبه ک پسرمنم همین بود و سه ماهگی ۴بود

سلام عزیزم نرمالش اینه که در هر یک ماه بین ۸۰۰ تا یک کیلو وزن اضاف کنه

سوال های مرتبط