۳ پاسخ

نمیدونم راسته ی ن ولی واس من از سونو۷هفته درست گفته بود

کلاهبرداریه عزیزم ، گولشونو نخور
چیزی مشخص باشه دکتر میگه دیگه
اینایعنی از دکتر بالاترن؟😒

عزیزم برای منو اشتباه گف گفتش دختره ولی پسر بود کلا دروغ میگن الکی پولتو هدر نکن

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته چهاردهم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری