عزیزم زمان تخمک گذاریت گذشته ولی حالا امشب اقدام کنید شاید خدا خواست و شد
سلام تخموگداری توسیکل ۲۸ روزه
روز ۱۴ رخ میده
احتمالا رخ داده
فردا هم بزنید اگه از بین رفته یعنی رخ داده
ببین خیلی هم به کیت اعتباری نیست ها
کیت من کم رنگ بود
دو روز
روز سوم زدم کلا منفی شد
رفتم سونو هنوز تخمک بود
فرداش هم زدم منفی شد
شما حتما تا روز ۲۰ سیکل اقدام داشته باشیر
ب تخمک گذاری نزدیکی ب تایب من برو ببین کیت هامو امروز یک در میون نزدیکی کن
اگه فردا کلا نبود منفی منفی بود دیگه این ماه نیازی نیست اصلا اقدام داشته باشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.