۵ پاسخ

عزیزم زمان تخمک گذاریت گذشته ولی حالا امشب اقدام کنید شاید خدا خواست و شد

سلام تخموگداری توسیکل ۲۸ روزه
روز ۱۴ رخ میده
احتمالا رخ داده
فردا هم بزنید اگه از بین رفته یعنی رخ داده

ببین خیلی هم به کیت اعتباری نیست ها
کیت من کم رنگ بود
دو روز
روز سوم زدم کلا منفی شد
رفتم سونو هنوز تخمک بود
فرداش هم زدم منفی شد

شما حتما تا روز ۲۰ سیکل اقدام داشته باشیر

ب تخمک گذاری نزدیکی ب تایب من برو ببین کیت هامو امروز یک در میون نزدیکی کن

اگه فردا کلا نبود منفی منفی بود دیگه این ماه نیازی نیست اصلا اقدام داشته باشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا قصد بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
منتظر نی نی🐥👼 منتظر نی نی🐥👼 قصد بارداری
🌺مادر🌺 🌺مادر🌺 قصد بارداری