۱۳ پاسخ

توکلت بخداباشه انشاالله درست میشه

امیدت به خداباشه ناامیدنباش خداناراخت میشه

عزیزم من ۲سال اقدام بودم بعد دوسال حامله شدم ۳ماهگی سقط شد

عزیزممممم نا امید نباش مطمئن باش خدا به وقتش دامنتو سبز میکنه
من نزدیک ۸سال اقدام بودم ایشالله شما هم همین روزا بیای خبر خوبشو به ماهم بدی و اینقدر چشم انتظار نمونی

من سه سالو خورده ایی

نگران نباش تنهانیستی منم بیشترازیکسال شد نه باردارنشدم این ماه دیگه ماه اخره اگه نگیره دیگه کلا بیخیال میشم

۳ سالهههع نمیشه،،زهرمار شده زندگیم 😭 اصلااااا با هیچی حالم خوش نمیشه،،کل فکرم شده بچه

اصلا ناامید نشو هر چی خدا بخواد امیدوارم سریع باردار بشی خواهر

عزیزم ذخیره تخمدانت چنده

هیچ انسانی نازا نیست هرچیزی یه درمانی یه وقتی داره مطمعن باش

منم یکسال دوماه سه ماه
هس ک باردار نمیشم بدون هیچ مشکل

یک سال که چیزی نیست من بعد از هفت سال باردار شدم

اول راهی عزیزم، باید خیلی قوی باشی نباید کم بیاری
امیدتو ازدست نده خدا بزرگه

سوال های مرتبط