عزیزم اصلا نگران نباش یه دوره دارو میخوره به احتمال زیاد خوب میشه، من واسه تیروئید کم کار خیلی تحقیق کردم با رژیم خوب میشه، گلوتن کاملا برای تیروئید ممنوعه.
۶.۷ هست
بابا ول کنکجاش هاشیموتوعه
عزیزم نگران نباش ایشالا که چیزی نیست.تهایتس هم این که با دارو کنترل میشه تیروییدش.
هیچیییی نیست سر سوزنی خودتو نگراپ نکن
بخدا بیخبرم ......هاشتیومو چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.