۶ پاسخ

عزیزم اصلا نگران نباش یه دوره دارو میخوره به احتمال زیاد خوب میشه، من واسه تیروئید کم کار خیلی تحقیق کردم با رژیم خوب میشه، گلوتن کاملا برای تیروئید ممنوعه.

۶.۷ هست

بابا ول کن‌کجاش هاشیموتوعه

عزیزم نگران نباش ایشالا که چیزی نیست.تهایتس هم این که با دارو کنترل میشه تیروییدش.

هیچیییی نیست سر سوزنی خودتو نگراپ نکن

بخدا بیخبرم ......هاشتیومو چیه

سوال های مرتبط