منکه عنبر نسا دود میکنم خیلی اثر داره بهتر میشم
با شال پیشونیتو ببند محکم اتاق و تاریک کن یه کدئینی چیزی بخور عنبر نسا اگه داری دود بده خوبه اگه نه اسفند دود کن
من برای میگرنم سوماتریپتان ۵۰میخورم
منم دیروز داشتم ژلوفن خوردم بهتر شد یکم
خب اگ میگرن داری قرصشو بخور
شیاف بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.