۶ پاسخ

منکه عنبر نسا دود میکنم خیلی اثر داره بهتر میشم

با شال پیشونیتو ببند محکم اتاق و تاریک کن یه کدئینی چیزی بخور عنبر نسا اگه داری دود بده خوبه اگه نه اسفند دود کن

من برای میگرنم سوماتریپتان ۵۰میخورم

منم دیروز داشتم ژلوفن خوردم بهتر شد یکم

خب اگ میگرن داری قرصشو بخور

شیاف بزن

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۳ سالگی