۹ پاسخ

نه همون سه تا کافیه

چرا همش تو تاپیکات مثبت ۱۸ میزاری خووووو

کمک چی بود با ۱۸ ممنون😁

مقدار هرچی اضافه تر کنی کیک خوب در نمیاد همچی اندازه بزن

اصلا سه تا نزن چون بوی زهم تخم مرغ میگیره.دوتا کافیه

شاید بو تخم مرغ بگیره

زرده و سفیده جدا برا کیک شیفونه معمولا
و اینکه برای بافت بهتر اندازه هارو طبق دستور بزن

این سوال چه ربطی به این دارع؟؟؟🔞

خب نوشته سه تا بزن،همونو بزن
ن اشکال ندارع جدا هم بزنی
بهتر هم هس

سوال های مرتبط