نه همون سه تا کافیه
چرا همش تو تاپیکات مثبت ۱۸ میزاری خووووو
کمک چی بود با ۱۸ ممنون😁
مقدار هرچی اضافه تر کنی کیک خوب در نمیاد همچی اندازه بزن
اصلا سه تا نزن چون بوی زهم تخم مرغ میگیره.دوتا کافیه
شاید بو تخم مرغ بگیره
زرده و سفیده جدا برا کیک شیفونه معمولا
و اینکه برای بافت بهتر اندازه هارو طبق دستور بزن
این سوال چه ربطی به این دارع؟؟؟🔞
خب نوشته سه تا بزن،همونو بزن
ن اشکال ندارع جدا هم بزنی
بهتر هم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.