۳ پاسخ

من الان تحت نظر نوینم تا الان خداروشکر راضیم برخورد و رسیدگیشون عالیه
چند ماه هم تحت نظر میلاد بودم اونجا هزینه ها پایینه ولی خب چون دولتیه برخورد و رسیدگی مثه جاهای خصوصی نیست

من نوین آی وی اف کردم خوب بود

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط