توهم iugrبودی؟
من iugrبودم نینیم با وزن ۲۰۵۵ بدنیا اومد دکترش گفت کمکی هم بهش شیرخشک بده.ماهم نان اوپتی پرو گرفتیم در روز چهاربار بهش میدم.وزن گیریش خداروشکر خوب بوده،۲۱ روزگی شده بود ۲۹۰۰.از اونموقع هم هنوز دکتر نبردمش دیگه،نمیدونم الان چند کیلو شده
گوشت بخور ماهی بخوووووررر ابگوشتتتتت حلیممم
اب هویچ
ولی چون دخترت زردی داره اب هویچ نخور بعد ک خوب شد بخور
بقیه چیزا هم ک شیر مقوی میکنه ک همشون گرمی و دخترت زردی داره ه نباید بخوری
قلبم هم بخوری عالیه
مبگن ابگوشت چرب با دنبه اینا بخوری خیلی خوبه
اره شیر خشک اپتامیل بده
قرص لاکتاول بخور خیلی خوبه شیرت رو چرب میکنه بچه قشنگ وزن میگیره
۲۴۰۰ برای هفته ی ۳۴ هس از قبل ۳۷ کم وزن بوده یعنی
عزیزم شیرخشک نان بده ولی فقط کمکی بیشتر شیر خودت بده اگه میتونی اگه نه که شیر خشکم خیلی خوبه خودم شیرگوشت بخور
چرا ۳۷ ک خ زود نیس نسبت بکسی ک۳۵ اینا میاد بچش.. چرا وزنش کمه تو حاملگیت غزا کم میخوردی یا رریمی چیزی بودی؟؟
۳۷هفته کامل؟؟ یا مثلاً چند روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.