از چند ماهگی غذای انگشتی رو شروع کردین؟

۵ پاسخ

الان وقتشه ولی به عنوان وعده غذایی بهش نگاه نکن
یه جور بازی و مهارته براشون
حالا اون وسطا یه ذره هم غذا شاید بخورن
شاید البته

من الان براش درست میکنم ولی خیلی میترسم.باز خودم با دستم ریز میکنم میذارم دهنش.خودش زیاد نمیخوره

نزدیکای ۸ ماهگی

دکترا میگن از ۷ ماهگی
منم از ۷ شروع کردم

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه ولوبیا مامان پناه ولوبیا هفته نهم بارداری
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی