غذای انگشتی رو از کی شروع کنم؟

۵ پاسخ

من از ۷ ماهگیش شروع کردم
هرچند له میکنه همشو ولی جدیدا داره یاد میگیره ک بخوره

از هروقت که امادگی داشت و تونست بدون میکس کردن بخوره و عوق نزنه

شروع کن عزیزم

غذای انگشتی چیه؟؟

از الان شروع کن

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان پسرک آبی🩵🧸 مامان پسرک آبی🩵🧸 ۹ ماهگی