خانما من چرا چیزی به نام سکسکه احساس نمیکنم؟🤔
یا زوده

۱۰ پاسخ

منم تا الان حس نکردم

آره عزیزم زوده من بعد ۳۰ هفته حس کردم

من ۳۲ هفته حس کردم

زوده اخرایی29میفهمی

چون زوده

منم‌ حس نکردم

زوده عزیزم

زوده من از ۳۲ متوجه شدم

زوده من دقیقا شبی که۳۰هفته شدم حس کردم

من نیز :) فک کنم زود باشه

سوال های مرتبط

مامان نیکان🥰 مامان نیکان🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوات مامان آوات ۵ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی