سلام مامانا چرا من سکسکه نینیمو حس نمیکنم🤔🤔

۴ پاسخ

تموم کارها با چرخ صنعتی دوخته میشن محکم و بادوام
هستن ♥️برای ثبت سفارش قشنگتون ۳۰۰ ت بیانه کافیه مابقی هرزمان سفارشتون اماده شد و عکس فرستادم خدمتتون💕
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

هنوز زوده یکی زود حس میکنه یوی هم یکم دیر تر

حالا وقت هس از هفته دگ حس میکنث

منم ی وقتا فقط مث نبض زیاد حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام مامان دوقلوهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوات مامان آوات ۵ ماهگی
مامان کارن👶🏻🩵 مامان کارن👶🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی