خانما
بنظرتون
لباس سایز 0 1 2 3 یکی چند دست باید بخرم؟

۹ پاسخ

۳ دست، ۲ تا سرهمی، یه مجلسی

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ای‌کاش‌" نباشه ✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

هر کدوم دو دست اما سایز ۳ رو من یه دست بیشتر برنداشتم

صفر اصلا نگیر من ۱و۲و۳ گرفتم

صفر همون هفته اول اندازه اس...بعدش زود چاق میشه هاااا...

تا سایز ۲ بگیر فعلا

دو دست صفر بگیر بقیش رو از هر کدوم ۳ دست بگیر از هر سایز هم دو تا سرهمی خوبه

صفر یک دست بگیر ...صفر تا ۳ ماهگی ۲دست ..تا ۶ماهگی ۲ دست ...تا ۹ماهگی ...همینجوری الی آخر ...سرهمی جورابدار کمتر بخر زود کوتاه میشه...بادی هم زود کوتاه میشه ولی برای فصل سرد عالیه ...ماهیانه خرید نکن که ...هر ۳ماه خرید کن

اینکه به دنیا اومد بهتر سایزش هم میدونی چند هست

به نظرم الان دو دست صفر بگیر
۴-۵ دست یک
دیگه نگیر
چون تغییر فصل داریم

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی