۹ پاسخ

منم تو رژیمم خیلی گردو میخوریم هر دو🤧

عزیزم برا پسر زایی خانم نباید گردو بخوره برای مرد خوبه

رژیم همش الکیع فقط اسپزم شوهر باید قوی باشه

میگن گردو خوب نیست برای پسر زایی با اینکه گرمیه ممنوعه
منم روزی یکی رو کاچی میخورم حال میده با اینکه رژیم پسر دارم

عزیزم تو رژیمی منم تو رژیمم درخواست میدم بهت همو داشته باشیم

هرچی میدونم اینه که تموم چیزای خوشمزه رو مرد باید بخوره

گرود و تخم مرغ حتی بادام هم کلسیم داره برای پسر دار شدن خوب نیست

بیخیال اینا من و شوهرم گردو خور و گرمی خور نیستیم دوتا پسر شدن دیگه اینا به اسپرم آقا مربوطه ایشالله یکی پسر سالم هم قسمت شما☺️🩵

نه اتفاقا خوبه گرمیه

سوال های مرتبط