خانوما لکه بینی داری میشه باردار باشی؟

۴ پاسخ

اره ممکنه لانه‌گزینی باشه منم حدود ۱۰ روز لکه بینی داشتم

بلههه من لکه بینی داشتم جدی نگرفتم رفتم سونو ک دیدم باردارم

پریود میشدی تو شیردهی؟

اره میشه عزیزم من س روز لکه بینی داشتم

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری