یه سیخ جیگر بده بخورم...تا الان هیچی نخوردم

۸ پاسخ

والا من از اول کلیییی خوردم گوش شیطون کر هیچی هم نشده
بخور بابااااا

ن بابا من از سه ماهه دوم خوردم

ن

نه عزیزم بخور نوش جونت

کمتر بخوری بهتره ویتامین a بالایی داره

بخور از ۳ ماهه دوم هفته ی یک‌سیخ مجازه

ن عزیزم اشکالی نداره من از دکترم اون روز پرسیدم گفت در حد ۴ سیخ اشکالی نداره

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان ملینا مامان ملینا ۲ ماهگی
مامان آرسام🩵آیلین💜 مامان آرسام🩵آیلین💜 ۲ ماهگی