والا من از اول کلیییی خوردم گوش شیطون کر هیچی هم نشده
بخور بابااااا
ن بابا من از سه ماهه دوم خوردم
ن
نه عزیزم بخور نوش جونت
کمتر بخوری بهتره ویتامین a بالایی داره
بخور از ۳ ماهه دوم هفته ی یکسیخ مجازه
ن عزیزم اشکالی نداره من از دکترم اون روز پرسیدم گفت در حد ۴ سیخ اشکالی نداره
نه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.