۸ پاسخ

اروغش خوب بگیر /شکمش هم جهت عقربه های ساعت ماساژ بده /پاهاش به داخل شکمش خم کن/تغذیه ات هم رعایت کن

نفخ داره اروغشو بگیر

شیر خشک میدم

کولیکه باید تحمل کنی و با مراقبت کنترلش کنی کمتر اذیت شه

حتما ببردکترشربت میده بهش کولیک داره

دکتر اطفال🥲قطعاکولیکه و دارو میده خوب میشه

شکمش باد کرده؟
باید خوب آروغش رو بگیری
چیزای سرد هم نخور
اگه دیدی خیلی ادامه داشت ببر دکتر کودکان براش شربت مینویسه

شاید نفخ معده داره

سوال های مرتبط