بچه اول بیشتر شبیه پدرشه چه دختر چه پسر
دختر باشع . به باباش پسر باشه به خودت
اگ بچه اول و پسره بیشتر شبیه پدرش میشه
جفتتون زیبا هستید به هر کدوم بشه زیبا میشه . انشاالله سلامت باشه
چند جا دیدم نوشته بود ژنتیک میگه پسر از مادر بیشتر الکو برداری میکنه دختر از پدر
والا پسر من ک شباهتی ب من ندارع
به خودت
من هرکی و میبینم بچه شبیه پدر شده نمیدونم چرا 😅
شبیه همید😁
من خودم ب پدرم رفتم عین ی سیب ک از وسط نصف کنی
پسرا شبیهه پدرشون میشن مخصوصا به لحاظ قد و وزن استایل بدنی ودخترا شبیهه مامانا
از من ترکیبیه، حالت چشم و ابروم،کشیدگی انگشتان، تن صدا و حتی اخلاقات غذایی و احساسات شبیه مامانمه ولی جثه و قد و لب و بینی و رنگ پوست و حالت مو از خانواده پدری
میکن پسر ب مادر میره دختز ب پدر
سمت ما بچه اول شبیه مادر میشه بچه ها بعدی به باباشون میرن
ایشالله ک ترکیبی بشه از جفتتون یه خوشگلی رو برداره 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.