هاکان یا دیار؟
من میگم دیار باباش میگه هاکان😐
هاکان دوست ندارمممم

۱۶ پاسخ

من اسم پسرمو دیار گذاشتم 💙

من هاکان رو میپسندم

دیار

‌هاکان خیلی قشنگه

هاکان

دیار

ماهم دیار رو انتخاب کردیم تا این لحظه🥹البته بهتره بگم من چون همسرم میگه همین که به اجبار باید فامیلی پدر روش باشه اسمش با خودت هر چی بذاری قطعا دوس دارم
مامانم فعلا با دیار خیلی مچ نیست 😂و من عاشق مامانمم منتظرم از این اسم خوشش بیاد😍😂

دیار🥰😻

دوتاش قشنگه ماهم دیار انتخاب کردیم

دیار

دیار قشنگتره
هاکان جالب نیس زیاد

دیار خیلی قشنگ تر از هاکانه

جفتشو دوس داشتم

من و همسرم دیار رو انتخاب کردیم

هاکان دیار و من نمی‌پسندم

هردوتاش قشنگه اما دیار قشنگ تر

سوال های مرتبط

مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمان🤎 مامان رادمان🤎 ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار👼🐥🩵 مامان دیار👼🐥🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مغز پسته مامان مغز پسته هفته سی‌ام بارداری
مامان دیار🥀🕊️ مامان دیار🥀🕊️ قصد بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وپنجم بارداری