من اسم پسرمو دیار گذاشتم 💙
من هاکان رو میپسندم
دیار
هاکان خیلی قشنگه
هاکان
دیار
ماهم دیار رو انتخاب کردیم تا این لحظه🥹البته بهتره بگم من چون همسرم میگه همین که به اجبار باید فامیلی پدر روش باشه اسمش با خودت هر چی بذاری قطعا دوس دارم
مامانم فعلا با دیار خیلی مچ نیست 😂و من عاشق مامانمم منتظرم از این اسم خوشش بیاد😍😂
دیار🥰😻
دوتاش قشنگه ماهم دیار انتخاب کردیم
دیار
دیار قشنگتره
هاکان جالب نیس زیاد
دیار خیلی قشنگ تر از هاکانه
جفتشو دوس داشتم
من و همسرم دیار رو انتخاب کردیم
هاکان دیار و من نمیپسندم
هردوتاش قشنگه اما دیار قشنگ تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.