۵ پاسخ

اسکراب کن .

ابلیمو با جوش شیرین بزن همون دفعه تغییر حس میکنی سیاهی رفع میکنه

منم این مشکل رو دارم هم تیره است هم زیاد عرق میکنم یه جوری که از حموم میام بیرون لباس میپوشم ۲دقیقه بعدش زیر بغلم خیس میشه خیلی اذیتم
یعنی واقعا این مام چاره سازه؟
بعد از حموم استفاده کنم؟

،،،،،،،،،

تصویر

من هیچ سفید کننده ای استفاده نمیکنم
فقد با ژلیت زود زود نمیگیرم موهاشو
میزارم یکم بلند بشه
اگه زود زود بگیری هم باعث تیره گی میشه هم مال من جوش درآمد منم زود به زود نگرفتم الان خداروشکر سفید سفید شده
و یه چیزی دیگه از این مام استفاده بکن عالیه هم خوشک نگهمیداره هم اصلاً عرق نمیکنی من خودم استفاده میکنم
عکسشو میزارم پایین

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی
امروز داشتیم اش میپختیم بعد من از دیشبش نخوابیده بودم جاری و خواهر شوهر و مادر شوهرم اینا جمع بودن داشتیم حرف میزدیم از شوهراشون میگفتن منم گفتم آره شوهر منم اینجوری میگه و فلان یهو مادر شوهرم بهم میگه تو حرف نزن تو نمیخاد حرف بزنی انقد عصبانی شدم بغض گلوم و گرفت گفتم باشه تو حرف بزن دیگه نتونستم چیزی بگم فقط پا شدم رفتم اتاقم بعدش اومدم بیرون دیدم جاری و خواهر شوهرم و دخترش و مادرشوهر همه برام قیفه گرفتن منم بدتر شدم الآنم قبل رفتن جاریم میگه مگه ما ل تو گفتیم حرف نزن برای ما قیافه میای؟ گفتم نه ولی تو بیشتر قیافه میای
من وقتی عصبانی میشم ساکت میشم فقط کار میکنم با هیچکس حرف نمی‌زنم اینان انقد بیشعورن که احترام نمیذارن حداقل ب من که منم حق دارم عصبانی بشم ناراحت شم آخر کار خودشونو بیگناه جلوه میدن واقعا جاری بدترین دشمن آدمه حالا من امروز قهر بودم انقد خودشیرینی میکرد حد نداشت


فرزند پروری زایمان طبیعی سزارین اورژانسی پوشاک زنانه بارداری شیردهی زایمان طبیعی سزارین اورژانسی پوشاک زنانه بارداری شیردهی زایمان طبیعی سزارین اورژانسی پوشاک زنانه بارداری