اسکراب کن .
ابلیمو با جوش شیرین بزن همون دفعه تغییر حس میکنی سیاهی رفع میکنه
منم این مشکل رو دارم هم تیره است هم زیاد عرق میکنم یه جوری که از حموم میام بیرون لباس میپوشم ۲دقیقه بعدش زیر بغلم خیس میشه خیلی اذیتم
یعنی واقعا این مام چاره سازه؟
بعد از حموم استفاده کنم؟
،،،،،،،،،
من هیچ سفید کننده ای استفاده نمیکنم
فقد با ژلیت زود زود نمیگیرم موهاشو
میزارم یکم بلند بشه
اگه زود زود بگیری هم باعث تیره گی میشه هم مال من جوش درآمد منم زود به زود نگرفتم الان خداروشکر سفید سفید شده
و یه چیزی دیگه از این مام استفاده بکن عالیه هم خوشک نگهمیداره هم اصلاً عرق نمیکنی من خودم استفاده میکنم
عکسشو میزارم پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.